Myser

Idag blev en riktig slappardag! Spenderade ännu mer pengar då jag och Sophie svängde förbi Hööks på vägen hem. De har jättemycket rea nu! 50% på reapriset så det var verkligen jättebra.
Köpte ett par nya ridbyxor (hade väl egentligen inte behövt det... hade 2 par sen innan, men varför inte liksom) och två par nya ridstrumpor. Tunna sådana. Så skönt. De var dock välbehövliga!

Myser i nya byxor också! Köpta på Monki för 225kr (med 25kr rabatt pga. Mecenat)!

Personligt | |
#1 - - Mia G:

Så jag kommer inte få se de ljus blå ridbyxorna mer😳.
Jag som är så van vid dem😉.
Men jag kan nog vänja mig vid de nya också tror jag.

Otroligt glad att du funnit en så fin vän i Signe❤️ Och att du och Sophie kan rida ihop.

Jag saknar er här men jag förstår helt klart att inte du vill rida Ginza Pucko😂.
Men du vet att du alltid är välkommen till oss och jag kommer säkert behöva häst, katt och kanin vakt framåt😆.
Kram på di Bästa Lottie!

Upp