Trettionde juli

Åh en bra dag, igen!
Mina vänner. Jag drog en spontanare igår till Göteborg med min syster och hennes pojkvän. Detta blev helt bestämt sent på torsdagen då planen från början var att Alex skulle komma hit.
Eira mötte mig efter några timmar, inne på Liseberg och vi åkte några karuseller till, innan vi, kl 23, begav oss ut på stan för att det stängde. Vi fick gå hela vägen till Heden (okej det tog oss ungefär 15 min, men ändå), där hon skulle ta sin buss. Sedan mötte jag Misha!

Misha och jag satte oss efter det på Donken en timme (för det tog mig en halvtimme att få min paj?!?!) och sedan tog vi spårvagnen hem till henne. Lagom trött var hon när hon skulle upp och jobba sen kan jag ju säga... haha.
Själv letade jag mig ur sängen kl 11 och sminkade mig lite, sen drog jag till stan och mötte henne.
Vi käkade sushi på Super Sushi, och kollade lite affärer som vanligt. Vid kl 13 frågar Nicklas mig om jag ville ses, så jag tackade ja till det!
Misha hängde också på, så han hämtade oss på Centralen och efter det begav vi oss till Lerum. Precis. Lerum. Av alla ställen. Nejmen, haha. Han bor där så det var därför det blev så helt enkelt. Gick fort att kolla igenom det iallafall, det kan jag ju säga...

Efter det fick vi skjuts tillbaks till Gbg igen och då åkte jag och Misha hem till henne. Åt lite mat, åkte till Ica, och ba chillat resten av kvällen typ. Mysigt.

Imorgon får vi se vad som väntas. Bussen hem går iallafall kl 17.20 då jobb väntas för mig på måndag (suck..). Får se ifall jag träffar Nicklas en gång till, det lät som att han ville det. Kort sagt - bra helg!

Personligt | |
Upp