Catchup

Hej igen! Kommer på mig nån gång ibland att fasen. Jag har en blogg...
Aja. Gjort är gjort! Nu däremot kommer ett långt inlägg med massa härlig information. 
Ni vet väl att jag har en kompis i Göteborg som heter Nicklas? 97a och jättego. Vi lärde känna varann genom att han kommenterade på min profil typ på en app som heter Voto. Det här var nog 3-4 år sedan... sedan fortsatte vi snacka på snapchat och här är vi idag. 
Han bestämde sig för att åka till Jönköping med sina fyra kompisar. Mestadels var det väl för att gå på Dreamhack, men det slutade med att han umgicks med mig, Ella och Sophie resten av kvällen...
Planen var väl att jag skulle ta med mig Sophie för att träffa honom men Ella var med oss från början så vi tänkte att varför inte?
Han körde bilen ner hit så jag fick åka med honom hem till Ella samtidigt som Sophie körde sin bil. Mycket trevlig pojk. Han kom liksom ihåg grejer som jag glömt bort att jag sagt eftersom det var ganska oväsentliga saker. Aja. Skitsamma. 
Vi hämtade iallafall Ellas bikini och sedan drog vi fyra till Axamo. Vi hoppade i ett par gånger men sen började vi få för oss att åka till Rosenlund istället. Nicklas kompisar skulle komma eftersom DH var så nära, men snabbt fick vi reda på att Rosenlund var stängt. Fort fick jag ringa Sophie som ju var i den andra bilen och förklara läget. Vi bestämde oss dock för att åka dit och hämta upp hans tre kompisar istället. Sedan var ju frågan vad vi skulle hitta på då...
Slutade med att vi åkte till Gränna. Hahaha. Av alla ställen... men den här gången åkte jag med Sophie och Ella så fick Nicklas vara med sina kompisar istället. Vi sprang runt lite i hamnen och kollade lite, snackade lite.


Sedan åkte vi upp igen till "Gränna stad" där vi köpte massa polkagrisar. Killarna köpte 10 st var... första gången stackarna var i Gränna också, haha. 
Efter det åkte vi till Stadsparken i Jönköping. Kollade på djuren, lekte i lekparken och körde datten i labyrinten. 


Rätt vad det är så är klockan 20... Inser att fan vi är rätt hungriga, så vi frågade killarna om de ville hänga med att äta på Max, eller om de skulle bege sig redan då. Slutade med att vi åkte till Max ändå.. käkade lite, snackade lite skit och höll på. Tio pers liksom...
Sedan var det dags för oss allihopa att ge oss av hemåt. Ella skulle upp kl 04 och både jag och Nicklas kl 05. Vi kramade om varandra allihopa, och tackade för den här gången. Jag vet att jag kommer träffa Nicklas fler gånger, men frågan är om jag träffar de andra kompisarna igen? Hmm... det märker vi, haha!
Ortens krigare... haha, Nicklas dåå...

Detta är summeringen av en superbra söndag! Fan va roligt vi hade. 
Personligt | |
Upp