Midsommar

Hej och hå! Nu försöker vi igen...
Min midsommar har varit både kaotisk och väldigt underhållande! Den började på fredagen då vi åkte till Luddes släkt - han, jag och Bex. Vi två hade blivit inbjudna av hans mamma då vi inte hade några andra planer.
Det blev sill/potatis-lunch när vi kom dit och lite god dricka. Vi snackade med de andra barnen och bara hade det trevligt.
Efter dansande runt midsommarstången skjutsade Ludde hans kusin och kusinens kompis till stan där de skulle på någon fest. Kvar stannade jag och Bex och åkte lite fyrhjuling, snackade med släkten och åt jordgubbar och glass... gott.
Men, man får inte glömma att vi var med på 5-kamp också! Vårat lag kom på delad andra plats av fyra lag, tolka det som dåligt eller bra... haha.
Sedan begav sig många ner till vattnet där vi badade en liten stund. Efter det gick vi tillbaka, åt lite mer mat, drack lite mer och sedan åkte vi tre hem till Ludde igen. Där sov vi innan vi, dagen efter åkte hem till Bex.
 
På lördagen däremot... Fest hos Ellen! Haha. Hon fyllde 20 år i onsdags (22 juni), så hon höll en liten fest för kanske 20 pers hemma hos sig. Det var jättetrevligt, tills det blev lite bråk och sedan kaosade en person vilket gjorde att polisen hämtade henne, någon ringde Ellens mamma och alla blev utslängda haha. Så där stod man på midsommardagen, sista bussen hade gått och väntade på skjuts. Alle skjutsade mig Sophie och Bex till stan så hämtade min syrra mig där. 
Riktigt skönt folk! Har fått lite nya Snapchat-vänner nu, hihi. God mat, god dricka, god stämning overall. Bra kväll.
Allmänt, Personligt | |
Upp